Klachtenprocedure
Wil je een klacht indienen?
Wat vervelend dat je een klacht hebt, dat hadden wij graag voorkomen. Wij hebben klanttevredenheid namelijk hoog in het vaandel staan. We leren graag van onze fouten en horen graag van je wat we kunnen verbeteren.
We lossen jouw klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je het formulier volledig invult en aan ons toestuurt. Je ontvangt van ons een ontvangstbevestiging per e-mail en wij gaan er direct mee aan de slag. Binnen 2 werkdagen heb je reactie van ons. Mocht het uitzoeken en oplossen van je klacht meer tijd kosten, dan zullen wij dat laten weten. We gaan er alles aan doen om jouw klacht goed af te handelen.
Wil je een klacht indienen?
Wat vervelend dat je een klacht hebt, dat hadden wij graag voorkomen. Wij hebben klanttevredenheid namelijk hoog in het vaandel staan. We leren graag van onze fouten en horen graag van je wat we kunnen verbeteren.
We lossen jouw klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je het formulier volledig invult en aan ons toestuurt. Je ontvangt van ons een ontvangstbevestiging per e-mail en wij gaan er direct mee aan de slag. Binnen 2 werkdagen heb je reactie van ons. Mocht het uitzoeken en oplossen van je klacht meer tijd kosten, dan zullen wij dat laten weten. We gaan er alles aan doen om jouw klacht goed af te handelen.
de ontwikkeling volgt
37.000
ASSESSMENTS GEDAAN
4,7
BEOORDELING